Krossat finger och sprit

Tjenare!
Dålig uppgradering eller rättare sagt ingen uppgradering. Jag har anledningar även om de inte är av de bästa slaget >.<
Fredag: Till kramfors för att hämta en bil min bror köpt. Varför hängde jag med? Har ingen aning, trodde jag kanske skulle se något intressant på vägen ^^,
Lördag: Härligt Fest! Firade en kompis som fyllde 18 år, Grattis Erika! Vi hade köpt en dammsugare till henne i present vilket hon blev väldigt glad över då hon bor hemifrån och städar med en hårfön.
Sedan for min mamma till sjukhuset efter hon fått en vedklamp på fingret
Idag: Seg morgon, seg i kroppen och seg i huvudet. Mesta av dagen har gått åt att ligga på bron och sova i solskenet.

Nu: Iväg på äventyr på cykel - måste träna inför sommaren :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0