Anställningsintervju - I'm nervous!

Tjenare!
Startade min mobil för några timmar sedan (efter den dött efter Mimmi pratat alldeles för länge med mig) och såg att någon hade pratat in något i min röstbrevlåda. Tänkte strunta i det först men bestämde mig för att lyssna på det. Det var i alla fall chefen från ICA där jag bor som hade ringt och ville att jag skulle ringa upp. Jag blev jätte nervös! Snubben lämnade inte något telefonnummer så jag var tvungen att söka upp det på internet och när det var klart var jag så nervös att mina händer skakade lite.
Ringde, kom fram till chefen, fick höra "Jag är inte fullständigt säkert men det är halvsäkert att det finns sommarjobb åt dig om du inte har fixat något annat ..." Självklart så svarade jag något nästan obegripligt om att jag inte hade hittat något annat. Så imorgon ska jag iväg på anställningsintervju. Eller intervju och intervju, han har redan träffat mig men han kanske inte kommer ihåg mig :O
Imorgon - Anställningsintervju!
Det är min första så jag är jätte nervös!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0