Arbetsintervju = En succé?

Tjenare!
Jag kan inte sitta still! Kom precis hem från arbetsintervjun och känner mig helt hyper. Tur att chefen på ICA (sökte jobb där) var trevlig och lätt att prata med för annars skulle jag ha dött av hög puls! Vi började att prata om hur gymnasium var uppbyggd, skillnaden mellan friskola och kommunal och sedan kom vi in på island; deras ekonomi, vulkaner, bonusar och pooler. Väldigt intressant faktiskt.

Sedan blev det lite mer allvar, vilka tider jag skulle tänka mig att jobba och vilka arbetsuppgifter jag skulle utföra. Mitt standard svar blev: "Jag jobbar gärna!". Jag vet, jag är en idiot! Men överhuvudtaget tror jag att det gick ganska bra. Det lät på han som om det var nästan säkert att jag skulle få jobb vilket är underbart! Då har jag en stor chans att få jobba där igen nästa sommar :D
Till er andra sommarjobb sökare: KÄMPA PÅ!


Nu gäller: Baka kärleksrutor och lyssna på härlig musik! Bilder kommer senare ;D

Just ja, jag har placerat min blogg i Stödebloggkartan.se!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0