Sommar...sommar och sol!

Tjenare!
Blev en kort dag idag, for in för att göra klart ekonomin men det blev inte så jätte mycket gjort. Erika sov över och vi andra är värdelös -.-' Men jag tror att jag har klurat ut några saker nu, fast måste läsa igenom det i boken igen så jag är säker på att det är rätt.
Nu sitter jag ute på bron hemma, det är grymt skönt! Shorts och linne och solen steker! Det är en fågel som håller på att springa fram och tillbaka framför mig, inte alls rädd. Ska prova sitta helt still kanske den sätter sig på bron bredvid mig.
Dagens lunch blev pannpizza, gurka och mjölk. Tänkte käka sallad men det fanns inte saker till det...
nej, tillbaka till idrotten. Måste rätta mitt grejs innan vicky och mimmi loggar in på msn och skäller på mig, haha

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0