Strömavbrott och missad buss

Tjenare!
Det är inte min dag idag - vaknade av att Mimmi ringer och jag inser att jag har missat bussen med en timme. Skulle iväg och plugga med Vicky och Mimmi men så blev det inte. Haha, Vicky ger tillbaka med att gå med i gruppen "ALLA VI SOM TYCKER ATT EPA & A-TRAKTORER ÄR FÖR TÖNTAR" - tack, vilken härlig kompisar jag har! x,D
Vi har strömavbrott lite då och då också vilket är väldigt trevligt. Man har batteri i datorn så den överlever en stund utan ström som tur är. Marken var också full av snö när jag vaknade i morse men det har smält bort nu :D

Det kommer bli en lång dag idag tror jag ...

Kommentarer
Postat av: Jännie ;*

SV: Nej jag vet typ ingen kan se dom förutom jag men asso alla e ju borta :S aja jag ska testa lite olika nya ;p

tack för att du läste min blogg! :D

2010-04-17 @ 13:07:56
URL: http://yourjempa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0