Ursäkta men du har missuppfattat!

Jag fick en kommentar på mitt recept i kategorin Baking for Dummies. Eftersom denna person bestämde sig för att posta kommentaren anonymt kan jag inte ge personen ett direkt svar utan hoppas att hon/han kommer tillbaka till bloggen och läser mitt svar.
För att undvika fler missförstånd rekommenderar jag de som stör sig på min kategori att läsa mitt svar till kommentaren (finns nedan). Förmodligen är missförståndet stor del mitt fel då jag räknade med att uttrycket ------- for Dummies var så känt att alla skulle känna igen det. Tydligen inte, mitt fel, och jag hoppas att alla som stört sig förlåter mig men jag tänker inte ändra namn på kategorin.
Anonym 21 april 2010
Det där heter mockarutor och sluta snacka skit om dem, vaddå Baking for Dummies, tyst märe. Sånna brukar jag baka och jag är då fan inte dum. Sluta yttra sådana åsikter, folk kan faktiskt ta illa upp, jag mår dåligt nu
flow-x: hidden; overflow-y: hidden;">Svar Anna - Den evige Ynglingen
Haha, det finns nog många olika namn på de. På det receptet jag hittade hette de kärleksrutor och så får de också heta på min blogg. Sedan snacka skit? Det kan jag inte svara på för jag har ingen aning om vad du menar.
Baking for dummies är inte ett uttryck du kan översätta rakt över. Det betyder ungefär: "Bakning för nybörjare", eller "Bakning för den som har tummen mitt i handen". Alltså: dummies refererar inte till dumisar. Sök på uttrycken "Baking for dummies" på internet och jag är säkert på att du kommer förstå uttrycket lite bättre! Du kommer nog snubbla över uttrycket om du far till england eller andra länder som pratar engelska. Du kommer nog också snubbla över uttrycket om du börjar besöka bloggar på engelska.
Först och främst är det ingen åsikt, som sakt, du måste lära dig vad uttrycket är eftersom det inte kan översättas rakt av. Jag får en känsla av att du är hyffsat ung så du har nog inte så stor erfarenhet av engelska uttryck. Rekommendation: läs fler engelska internetsidor!
Jag menar absolut inget illa med min kategori men om du mår dåligt på grund av ett uttryck du inte ens vet betyder måste jag tyvärr rekommendera dig att söka hjälp så du inte hamnar i en depression.
Hoppas du är nöjd över mitt svar :)

Jag fick en kommentar på mitt recept i kategorin Baking for Dummies. Eftersom denna person bestämde sig för att posta kommentaren anonymt kan jag inte ge personen ett direkt svar utan hoppas att hon/han kommer tillbaka till bloggen och läser mitt svar.

För att undvika fler missförstånd rekommenderar jag de som stör sig på min kategori att läsa mitt svar till kommentaren (finns nedan). Förmodligen är missförståndet stor del mitt fel då jag räknade med att uttrycket ------- for Dummies var så känt att alla skulle känna igen det. Tydligen inte, mitt fel, och jag hoppas att alla som stört sig förlåter mig men jag tänker inte ändra namn på kategorin.

 

Anonym 21 april 2010
Det där heter mockarutor och sluta snacka skit om dem, vaddå Baking for Dummies, tyst märe. Sånna brukar jag baka och jag är då fan inte dum. Sluta yttra sådana åsikter, folk kan faktiskt ta illa upp, jag mår dåligt nu

Svar Anna - Den evige Ynglingen
Haha, det finns nog många olika namn. På det receptet jag hittade hette de kärleksrutor och så får de också heta på min blogg. Sedan snacka skit? Det kan jag inte svara på för jag har ingen aning om vad du menar.

Baking for dummies är inte ett uttryck du kan översätta rakt över. Det betyder ungefär: "Bakning för nybörjare", eller "Bakning för den som har tummen mitt i handen". Alltså: dummies refererar inte till dumisar. Sök på uttrycken "Baking for dummies" på internet och jag är säkert på att du kommer förstå uttrycket lite bättre! Du kommer nog snubbla över uttrycket om du far till england eller andra länder som pratar engelska. Du kommer nog också snubbla över uttrycket om du börjar besöka bloggar på engelska.

Först och främst är det ingen åsikt, som sagt, du måste lära dig vad uttrycket är eftersom det inte kan översättas rakt av. Jag får en känsla av att du är hyffsat ung så du har nog inte så stor erfarenhet av engelska uttryck. Rekommendation: läs fler engelska internetsidor!

Jag menar absolut inget illa med min kategori men om du mår dåligt på grund av ett uttryck du inte ens vet betyder måste jag tyvärr rekommendera dig att söka hjälp så du inte hamnar i en depression.

Hoppas du är nöjd över mitt svar :)
Anna – Den evige Ynglingen


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: haha, självklart gör jag det :D

2010-04-22 @ 10:33:24
URL: http://frothfromyesterday.blogg.se/
Postat av: Xantis

Alltid är det någon humor befriad människa som ska klaga på det man skriver =P

2010-04-22 @ 13:46:14
URL: http://www.alexandramalen.eu
Postat av: emelie

haha okeej :D allt bra här då?

2010-04-22 @ 14:12:45
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv:

såg den först i något forum på en sida, och sen på denna bloggen

http://jkc2009.wordpress.com/2009/02/



såg att den fanns även på denna

http://elanimagemanagement.com/html/elan-blog/?m=200807



hoppas du är nöjd med svaret :)

2010-04-22 @ 14:26:50
URL: http://frothfromyesterday.blogg.se/
Postat av: viktoria

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAA. FETT KUUUUUL!! FÖRLÅT FÖR KOMMENTAREN ANNA HAHAHAH, FAN JAG DÖR AV GARV. ocH VADDÅ xantis; Alltid är det någon humor befriad människa som ska klaga på det man skriver =P?????? kiss my white ass säger bara jag. DU som är humor befriad. HEHEE, ahahha asså anna jag tog upp din värdefulla tid och du skrev ett svar till mig, SHIIIIT!! STOLT JAG ÄR :D hahahaha jag dööööööööööööööör

2010-04-22 @ 16:05:43
URL: http://vsohlin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0