Vågar man gå till skola längre? O.o

Tjenare!
2 timmar och 26 min tills jag får fara hem ...
"28 barn skadades på torsdagen då en man gick till attack med en kniv på en förskola i provinsen Jiangsu i Kina. Det är den andra knivattacken på kinesiska skolor på lika många dagar." Dn.se

Seriöst, vad är det som händer?! Det börjar bli lite för mycket händelser med skolor nu, först Columbine, skolorna i Finland och nu i Kina. Jag bara funderar, när kommer någon bli galen här och börja skjuts ihjäl oskyldiga studenter? Jag börjar bli lite nervös faktiskt .. >.< Fast något som är positivt att gå i skola i sundsvall - staden är så liten så att de är större chans att galningen finns i t ex stockholm!

Kommentarer
Postat av: JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!

sv; det är bra här med! Vad gör du ?

2010-04-30 @ 22:32:58
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0