Bra början på lovet!

Tjenare!
Idag gick det verkligen upp för mig att jag är ledig från skola - Hurra! - men var ändå tvungen att plugga. Mötte Viccy och Mimmi i Birsta (shopping i Sundsvall) vid halv elva och väntade på att de skulle klippa klart Viccys hår. Sedan blev det shopping, vad jag handlade finner du längre ner :D
Det vi skulle plugga (som vi också gjorde) var idrott. Vi ska hålla en lektion i idrott och vi ville ha en rolig lektion men vårt gymnasium är snåla så vi har typ ingen utrustning i den lilla gympasalen vi håller till i. Måste lägga till att denna gymnastiksal är full med vatten då de är vattenskada och massa vatten kommer in genom taket -Härligt värre!! I alla fall så kommer nog inte vår lektion bli så jätte rolig men äsch, livet är inte alltid rolig!
Ursäkta de Extremt Dåliga bilderna!
Shoppingtur
Halsband SIX: 99,50 kr
Armband Rut m.f: 89,00 kr
Tröja H&M: 79,00 kr
Jacka H&M: 199 kr

Köpte också
Halsband Six: 129 kr
Godis Ö&B: 47,00 kr
Jag tyckte jag klarade mig ganska bra denna gång - Ibland måste man få göra av med pengar! :Dtrött tjej!
Sjukt trött tjej - Men en rolig dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0