En dag till i Birsta.. Dåligt för ekonomin!

Go kväll!
Idag var jag till Birsta ännu en gång fast denna gång med mamma. Båda skulle ha skor så vi for och kollade på sånt (självklart så körde jag ;) ) och alltid hittade vi skor. Vi säkert inne en och en halv timme på en affär. När vi kom ut hade vi fem par skor med oss ut var av tre var till mig. Jag har en sån söt mamma också att jag hon köpte mina åt mig :D Bilder på skorna kommer senare!
Vi var också in på Brandworld som är en affär med kända märken till billigare priser. Själva inredningen i affären är inte så nice - ser ut som ett stort garage med hyllor på väggarna och klädställ på golvet. Men egentligen vad spelar det för roll? Om du vill ha en Björn Borg väska spelar det då någon roll om du köper den (lagligt) i en garage liknande affär eller en snygg affär med design möbler? För mig spelar det ingen roll faktiskt fast, jag måste erkänna att om jag inte riktigt vet vad jag ska köpa så är en snygg affär mer inbjudande (:
Vi var också fixade saker till mitt rum. Mer om detta senare!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0