NICE KVÄLL X,D

Tjenare!
Igår kväll var rolig! Träffades hos Viktoria, var där och umgicks och hade oss, sedan vid 1 (?) skulle vi försökta ta oss in på Stadshuset men de fungerade INTE ALLS >.< Så vi blev sittande i ett jäkla trapphus där man går för att komma till några av våra klassrum. Haha så fail! Jag blev inte kvar så länge utan fick skjuts hem. Nice att jag fick åka bil istället för jäkla bussar!
När jag vaknade i morse såg mitt rum FÖRJÄVLIGT UT! Såg ut som någon hade tagit massa kläder och slängt de rakt upp i luften, tagit massa andra saker också och slängt. Det första jag slog foten i när jag klev ur sängen var en psykologiboken. Oj oj, jag undrar vad jag gjorde innan jag gick och la mig!
Några bilder från kvällen

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0