Och hur bra minne tror folk att man har?

Morrn!
Kom till skolan tidigt idag, halv 9 var jag på plats. Jag hade något företagsekonomi grejs men jag fattade inte anledningen till den. Satt 10 min och lyssnade på min lärare som låtsades att vara någon annan. Nu har jag tyska och ska skriva massa om Sverige - jätte tråkigt och svårt! Men nu måste man fortsätta!

Anledningen till min rubrik: Jag hade tydligen ingen idrott idag men jag kommer inte ihåg att mn lärare hade sagt det förra veckan. Är det så konstigt att maninte kommer ihåg det? :O

Aron tvingade mig: Jag använder Arons Dator!

Kommentarer
Postat av: Tejaa <3

hej vad gör du ?

2010-03-25 @ 19:53:31
URL: http://tejaa.blogg.se/
Postat av: elinfroth

Haha, så klart Aron ska få lite credit då du använder hans dator till att blogga ;)



tack för kommentaren sötan! Hoppas det är bra med dig <3



kan verkligen förstå att ni börjar lessna på snön och kylan!!! Snart kommer våren, håll ut!



Ja, ska bli skit kul! massa bilder ska jag ta så klart (=



kram

2010-03-26 @ 00:54:08
URL: http://elinfrothblogg.se/usa

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0