Plugg All Nighter

Go kväll!
Eller go var väll att ta i.. I kväll blir det lugnt för mig. Min bror kom nyss hem (bor i Uppsala nu för tiden) så varit hemma och välkomnat honom. Så på grund av ansvarsfullhet .. nej, på grund av dåligt samvete och stress ska jag köra en All Nighter  och fixa klart en del av all skolarbete jag har skjutit framför mig ett bra tag nu. Usch, de är ingen ide att gå o lägga sig när man ska upp och igenom kl 7 - hoppas det finns kaffe hemma.
I alla fall: Här kommer några härliga låtar jag har lyssnat på under kvällen! :D

Kommentarer
Postat av: Tess

jätte bra musik! :D du hade rätt, bullets and octane var jätte bra :)) tack för tipset!

2010-03-13 @ 10:57:06
URL: http://cupie.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0