Vader värker och skolarbete väntar

Tjenare!
Måste berätta att mina vader värker efter skidåkningen igår! Blir förvånad varje år hur mycket slalom/snowboard åkning tar egentligen. Ni får vänta lite grann på bilderna, har inte hunnit samlat ihop de än ;D
Nu måste jag sätta igång med skolarbete - på en fredag kväll! Inte okej! Men men, måste de göras så måste det väll. Imorgon ska jag upp vid 7 tiden för att fara iväg till en släkting och hjälpa till med att städa ett garage. Inget jag längtar till då denna släkting inte verkar tycka om mig så speciellt mycket... Jag undrar vad jag har gjort -.-'
I alla fall så ska sätta igång och läsa en barnbok. Vi fick den på tyskan och skulle läsa klart den på lovet, men jag fick en bättre idé! Varför inte låna boken på svenska istället och läsa? :D Så det har jag gjort idag; varit och lånat boken på svenska. Det borde väll inte räknas som fusk, jag läser ju boken fast på ett annat språk ;)

Kommentarer
Postat av: Elijah

Sv: Haha, tur att det bara är lite värk i vaderna det lämnar:p själv bröt man svanskotan :/.. haha



Visst e låten bra?! haha llr hur, det e ju bara o hoppas STARKT, stackars oss om folk tar de negativa sättet..

2010-03-12 @ 22:32:13
URL: http://elijahltl.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0